Prieki un asaras feat Kokmuiža Vol.1 - jeb GMR uzsāk dalību LRL ACC čempionātā
Hello, hello, hello… Gaidīji jau It’s me Biiwii, ne? :D
Šoreiz nē, šoreiz - It’s us, Kokmuiža GMR.lv Motorsport braucēji un sveicam Tevi, mūsu līdzjutēju, atbalstītāju, kvēlāko fanu vai vienkārši virtuālo čomiņu lokā uzsākot jauno LRL ACC 4. sezonu.
Gan jau Tu tagad domā, kas šis vispār ir, ko Tu tagad esi piesēdis palasīt un es Tev uzreiz varu atbildēt.
Ir sākusies jauna LRL Assetto Corsa Competizione sacīkšu spēles sezona. Sezonā kopā būs 10 posmi un pēc katras mūsu aizvadītās gonkas, uzbursim nelielu atskatu uz to, kā mums ir veicies vai neveicies, ir bijuši prieki vai asaras un, ja nu Tu kaut kādā veidā palaidi garām pašu maizīti jeb krējumiņu jeb gonku, kas, starp citu, notiek trešdienās pulksten 21:00 vakarā LRL Twitch kanālā, tad šis būs tāds neliels atskats uz dažām dienām atpakaļ, kad mēs visi cītīgi gonkojām ar GT3 klases mašīnām un sacentāmies ar citiem braucējiem no Latvijas.
Bet labi, nevilksim tad vairs garumā. Ar to es gribu teikt – lecam atpakaļ uz 30. augusta apmēram 21:08 vakarā, kad sākām 4.sezonu LRL ACC GT3 turnīrā jeb līgā.
Sēdēju un domāju, kā tad, lai labāk Jums pasniedz 10 braucēju piedzīvojumus šajā gonkā.. Beigās laikam palikšu pie vienkāršākā varianta gan man, gan ļoti iespējams Tev. Atskats būs pa komandām – katrā komandā ir 2 braucēji un tā, lai nebūtu baigais haoss, tad atskats būs no katras komandas braucēja piedzīvotā.
Vēl mazliet pagaidi, es zinu, ka jau rindkopu atpakaļ teicu, ka nevilkšu vairs garumā, bet sākumā tad iepazīstināšu Tevi ar visām mūsu komandām un braucējiem.
Šogad mums tic un komandas atbalsta Kokmuižas alus un ne tikai katra komanda brauks jeb pārstāvēs savu garšu, bet arī garšu dizaini rotās attiecīgās komandas auto visas sezonas garumā.
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Dubultspēle (PRO klase)
#98 M.Lorencs (Cyrencs) / #717 J.Zvilna (Muskulis)Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Saulgozis (PRO klase)
#10 N.T.Pinnis (veciitss) / #82 Ē.Logins (PusaklaZoss)Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Mate (PRO-AM klase)
#54 R.Sprūds (miserymisery) / #313 K.Ābele (thewhoiz)Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Celmlauzis (Silver klase)
#1 A.Krams (metaferox) / #31 R.Kronbergs (Pika)Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Biezoknis (AM klase)
#27 B.Vēberis (BiiWii) / #46 K.Rozentāls (Rouziys)
Nu re, ar komandām Tevi iepazīstinājis esmu, tagad Tu vari izvēlēties savu sirsniņai tuvāko komandu. To es Tev nelikšu darīt, šī daļa ir tavā ziņā. Vai nu Tev ir mīļākais braucējs vai komandas nosaukums vairāk pievilina vai arī varbūt Tev ir mīļākais Kokmuižas aliņš? Nē, nē, te nebūs nekāds 18+, Kokmuiža piedāvā arī bezalkoholiskus atspirdzinošos dzērienus. Nu, bet, ja Tu esi malaļetka, tad gan, ja izvēlēsies mīļāko komandu pēc tā, kuram aliņam ir visvairāk grādi, tad būs jāsāk satraukties.
Bet labi.. Tagad gan viss, apsolu, maucam uz pašu gonkas atskatu, citādāk Tu šo lasīsi pārāk ilgi, lai būtu komfortabli.
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Dubultspēle (PRO klase)
# 98 M. Lorencs (Cyrencs)
Lorencam jau treniņu sesijās apļa laiki bija pieklājīgi, viņš ir arī mūsu lielā cerība uz labākajiem rezultātiem. Čalis ir ātrs, nejūt spriedzi un ieņemot vienu Kokmuižu pirms gonkas.. Ātrāks nekā Doms no Fast & Furious. Un uz šo faktu es varu uzlikt piecīti, jo es zinu, ka man ir taisnība.
Lorencam kvalifikācijā personīgais rekords un 4. vieta no 39. braucējiem. Ļoti labs rezultāts jau tajā brīdī, atpaliekot no čaļa.. Nē, tas pat nav čalis. Krišs Jaunzemis. Citplanētietis starp parastajiem mirstīgajiem.
Lorencs gan parādīja, ka arī nav ar pliku roku ņemams, no Kriša atpaliekot vien 3 desmitdaļas jeb tiem no Jums, kuriem slikti ar laika saprašanu, 0.3 sekundes. Tuvākais konkurents – K. Znotiņš, kurš arī ir ļoti ātrs un ir tuvāk citplanētietim, nekā parastajam mirstīgajam, arī, tikai 3 simtdaļas jeb 0.03 sekundes priekšā Lorencam. Jau šajā brīdī ļoti labs rezultāts, bet gan mēs, gan arī pats Lorencs ticēja sev, goda pjedestāls ir aizsniedzams.
Jau gonkas sākumā Lorencam starts ir labāks, nekā Znotiņam un Bitem. Lorencs ārmalā dodoties 2. līkumā, nu, praktiski jau tādā pirmajā līkumā, kas ir ļoti lēns un šaurs līkums.. Līkuma izejā Lorenca tiešais konkurents Znotiņš uzšauj pa aizmugurējo riteni Bitem un abiem izveidojas nedaudz nepatīkama situācija jau gonkas 2. līkumā. Lorencs, protams, nav pirmo reizi ar pīpi uz jumta un tādas izdevības izmanto, mazliet gan nepaveicās, ka viņš bija ārmalā, bet tik un tā mēģinājums tikt garām gan Znotiņam, gan Bitem. Neliels kontakts apdzīšanas brīdī ar Biti un līdz ar to nesanāk tikt garām abiem, bet gan tikai Znotiņam. Un tāpat.. Es Jums nevaru vārdos šo aprakstīt, cik tas ir slimi un iespaidīgi.. P3 pēc piektā līkuma nostabilizējas un atlikušo gonku stress. Ielenkts starp diviem, ļoti ātriem un prasmīgiem braucējiem visas gonkas garumā, Lorencs spēj noturēt 3. vietu! TREŠO! Finišā voice čats uzsprāgst un sveicieni Lorenca virzienā no visas lielās Kokmuiža GMR Motorsport komandas.
Fantastisks sniegums no Lorenca puses, neko labāku trešdienas vakarā neviens nevarēja vēlēties. Šis bija jau 4. podiums Lorenca karjerā, piedaloties LRL sacensībās, taču mēs ticam un ceram, ka podiumi kļūs par tādu parastu parādību Lorenca gonkās!
Cepures nost, Lorenc, ja Tu šo pats lasi, Tu esi nazis. Nē, Tu esi mačete!
MALOČIKS!
# 717 J. Zvilna (Muskulis)
Zvilna practice sesijas nebija aizvadījis tik daudz, cik varbūt būtu gribējies, bet gan es, gan Tu vai arī kāds nākamais lasītājs aiz Tevis noteikti zina, ka Muskulis ir ātrs braucējs, kļūdas bieži nepieļauj un, ja atrod savu ritmu, tad sacensties ar viņu galīgi nav nekāda pastaiga parkā.
Papildus mazajam laikam, kas ieguldīts treniņos uz šo gonku, Zvilnas auto (McLaren) bija teorētiski lēnākais no tiem auto, kas bija uz trases Kyalami gonkā. Un visai ievērojami lēnākais..
Stop, stop, stop.. Tev liekas, ka tas Muskuli kaut kā iespaidoja? Nu.. Tikko, kad uzrakstīju šo jautājumu un padomāju pats, tad jā, varbūt.. Jo Muskulis ir ātrs. Ne velti viņu saucam par Muskuli. Man pat liekas, ka viņam ir vēl viens papildus Muskulis. Kaut kāds racing muskulis, kas atbild par lidošanu trasē. Tas viņam stabili ir normāli uzpumpēts.
Anyways.. Kvalifikācijā Zvilna gandrīz atkārto savu labāko apļa laiku šajā trasē un tas viņam pēc kvalifikācijas dod godpilno 8. vietu no 39. braucējiem. Ar visu to, ka treniņos pavadīts maz laika un auto ir metams miskastē jeb šajā gadījumā kādā sienā, pēc kvalifikācijas Zvilnam ir ļoti laba pozīcija.
Un tas nav viss. Pulveris Zvilnam sauss, startu izšauj izcili un Zvilna ir pakāpies par vienu pozīciju. Nu jau 7. vieta. Neko pielikt, neko atņemt. 1. stintā jeb pirms boksu apmeklējuma Zvilnam cīņa ar Ķezberi par 7. vietu, stinta laikā abi braucēji arī pāris reizes apmainās ar pozīcijām un cīņa ir saspringta, bet laba.
Tad jau nāk boksu apmeklējums, kuru izdarot gan Zvilnam, gan Ķezberim, Zvilna iegūst komfortablu pārsvaru pār Ķezberi un otrais stints Zvilnam daudz mierīgāks un vientuļāks. Finišā godpilnā 7. vieta! Vēl viens izcils rezultāts no GMR Motorsport komandas braucēja. Un nē, nemaz neuzdrīksties domāt, ka 7. vieta, tas jau pff.. Viduvēji. Uz trases braucēji ir ātri un auto priekš attiecīgās trases ir briesmīgs. Rezultāts ir ļoti labs! Kā pats Zvilna atzina, tad cīņai par augstākām vietām ātrums tomēr mazliet ir pietrūcis , bet kopumā šis ir bijis viens no labākajiem un stabilākajiem braucieniem.
Un jau atkal varu teikt cepures nost Zvilna, tavs rezultāts ir ļoti labs. Tālāk trases pateicīgākas tavam auto, so.. It’s Your time to shine, Muskul!
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Saulgozis (PRO klase)
# 10 N. Pinnis (veciitss)
Pinnis noteikti aizvadīja vairāk laiku practice sesijās, nekā Zvilna. Ķīlējot setapu, izprotot trasi, meklējot labāku līniju savam auto (vēl viens McLaren, ja kas). Practice sesijā sanāca arī pāris reizes izbraukt labus apļus. Nu.. Tādus, kādu Zvilna uzlika kvalifikācijā. Daudz sliktu vārdu un nesaprašana, ko iesākt treniņos, lai apļa laiks uzlabotos. Beigās ir neliela atmešanās uz variantu “Kā būs, tā būs”.
Kvalifikācija tāda kā pa viļņiem, sākumā laiks galīgi nesalikās, taču beigās pietiekami labs aplis priekš paša braucēja, tomēr uz starta tas gan dod tikai 12. pozīciju.
Gonkas sākums Pinnim izdodas salīdzinoši labs, kāpums par vienu vietu un iegūta 11. pozīcija, kas kādu laiku arī tiek noturēta. Vēlāk arī Zīle, kas bija 10. pozīcijā, pieļauj nelielu kļūdu un Pinnis šo situāciju labi izmanto un iegūst 10. vietu. Stinta turpinājums gan ļoti saraustīts, ritmu atrast neizdodas un pirms pirmā stinta beigām jau Pinnis ir atpakaļ 12. pozīcijā.
Otrais stints bez liekām emocijām un kļūdām, pievilkts klāt 11., 10. un 9. pozīcijai, kad visas 3 priekšā braucošās mašīnas ir 5 sekunžu atstatumā, nekas vairāk gan neizdodas un finišs arī 12. pozīcijā.
Pārdomas? Nevar saprast. It kā kaut kur varēja labāk, daudz laiks zaudēts cīņās, ritms tā arī līdz galam nav sajusts, bet mērķis (TOP 15) ir izpildīts un tiek gaidītas nākamās trases, kur auto ir konkurētspējīgāks. Cerams, ka arī pats braucējs spēs rādīt solīdu sniegumu bez liekām kļūdām.
# 82 Ē. Logins (PusaklaZoss)
Logins neilgi pirms sezonas ir zaudējis savu galveno materiālu, savu simracinga drandoļetu – datoru. Tas nogādāts pie datoru ārsta, lai izārstētu iepriekš radušās slimības. Tas, protams, izsit no ritma un neļauj stādīt tos labākos rezultātus. Tomēr kaut kādi treniņi aizvadīti un gatavība gonkai? Nu tā, laikam jau 50/50.
Kvalifikācijā Loginam īsti neizdevās atrast kādu brīvāku vietu, kas, starp citu, bija salīdzinoši sarežģīti, jo braucēju līmeņi ir dažādi un 39 mašīnām atrodoties uz trases vienlaicīgi, brīva vieta trasē ir sāpīga tēma. Protams, kaut kad jau tā vietiņa parādās un iespēja braucējam tiek dota, taču šoreiz aplis pie dotās iespējas galīgi nesaliekas, kas nozīmē 26. vietu pēc kvalifikācijas. Kā pats braucējs pēc kvalifikācijas noteica “Kārtējais fiasko”. Zinām, ka Logins ir ātrs un var uzrādīt labus rezultātus, taču šoreiz tik daudzu apstākļu sakritība neļauj pacīnīties par labākām vietām starta kārtībā.
Gonkas sākumā Loginam starts izdodas salīdzinoši labs un izdodas apsteigt Olbačevski no LRL komandas. Tālāk gan savu drandoļetu priekšā ir nostādījis Trekteris, kurš kļūdas nepieļauj un Loginam iespēju īsti tā arī nedod, bet nav jau Logins nekāds vakardienējais. Ja ne uz trases, tad uz boksu rēķina. Logins dodas boksos ātrāk un tajā brīdī, kad Trekteris ir izdarījis savu pitstopu, Loginam ir izdevies undercut jeb ar svaigām riepām Loginam ir izdevies tikt priekšā uz tā rēķina, ka Trekterim riepas bija vecākas un apļa laiki lēnāki. Neilgi pirms finiša Logins ir pakāpies uz 18. vietu un cīnās jau par 17. pozīciju. Diemžēl, Logins mazliet pārcenšas, tiek pieļauta neliela kļūda un cīņa par 17. vietu izvēršas par atkrišanu uz 19. vietu. Tas pats Trekteris apsteidz Loginu un tomēr neļauj Loginam pabeigt gonku uz labas nots. Finišā Loginam 19. vieta.
Kā pats braucējs saka vienā teikumā?
“Noteikti nav tas uz ko tēmēju, bet pozitīvi novērtēju iegūtās vietas sākot gonku no 26. vietas.”
Un, ja paprasam viņam 3 frāzēs noraksturot pirmo posmu?
Elementāri. “Kvalis slikti. Gonka gandrīz labi. Beigās viss slikti.”
Nu, neko darīt, gadās arī tādas gonkas, neviens nākamajā gonkā neskatās uz iepriekšējo gonku rezultātiem. Jauna gonka. Jaunas cīņas. Tālāk noteikti, ka būs labāk!
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Mate (PRO-AM klase)
# 54 R. Sprūds (miserymisery)
Sākoties kvalifikācijai, Sprūds bija mazliet pacietīgāks un pagaidīja boksos ar domu, ka trase ar laiku paliks brīvāka. Tas tā galīgi nenotika. Sprūdam izbraucot uz trases traffic ir liels jeb ir ļoti daudz auto uz trases. Lai arī Sprūdam ir temps un personīgi braucējam likās, ka pie brīvākas trases varēja pacīnīties par TOP10, gan braucēju daudzums, gan paša braucēja mazās kļūdiņas liedza uzlikt labu kvalifikācijas apļa laiku. Pēc kvalifikācijas Sprūdam tikai 28. pozīcija.
Pēc kvalifikācijas braucējs nedaudz morāli sagrauts, taču pārliecība saglabājas, ka pie izdevušās sacīkstes, izdosies pacīnīties par TOP15. Starts grida aizmugurei ir daudz lēnāks dēļ visiem auto, kas sabremzējas 2. līkuma ieejā un uz trases pat varētu teikt, ka izveidojas neliels sastrēgums. 2. sektorā gan cīņa ar vēl vienu no GMR komandas biedriem Loginu, kurš bremzējot visai ilgi, lai ierakstītos līkumā, to pašu lika darīt Sprūdam, taču diemžēl aiz Sprūda brauca ne tik attapīgs braucējs, ietriecās Sprūda auto un nu jau Sprūda auto ir 8 damage sekundes, kas ietekmē vai nu mašīnas kontroli vai arī maksimālo ātrumu. Lielākoties pirmais stints aizvadīts cīnoties ar Loginu . Nu, ko, lai pasaka.. Sprūds ar Loginu ir neatdalāmi. Jau pagājušajā sezonā daudz cīņas starp abiem un šī sezona sākas abiem arī ļoti līdzīgi. Līdz ar to Sprūds mēģina overcutu jeb palikt ilgāk uz trases 1.stintā, jo braucējs ir pārliecināts, ka spēj uzstādīt ātrākus apļa laikus, nekā braucēji, kas bija tieši viņam priekšā ar jaunām riepām. Otrais stints ir labāks, brīvāks gaiss, apļa laiki uzlaboti. Lai arī kaut kādas kļūdiņas no paša braucēja puses, apļa laiki tiek uzstādīti labāki un tas ir pats galvenais. Kopā gonkas laikā Sprūdam izdevies apdzīt 8 mašīnas un finišā Sprūds ir 20. vietā.
Kā pats braucējs saka: “Dissapointed ir vārds ar kuru varētu norakstīt pirmo sacīksti šajā sezonā. Neesmu apmierināts ar savu sacīksti, jo zinu, ka, ja būtu uzstādījis labāku kvalifikācijas apli, tad būtu finišējis krietni augstākā vietā.
Braucējs gan cer uz to, ka nākamnedēļ Misano posmā izdosies parādīt labāku sniegumu. Cerams, ka izdosies un GMR braucēji būs redzami augstāk rezultātu tabulās.
# 313 K. Ābele (thewhoiz)
Kvalifikācijā Ābele pavadīja visu doto laiku esot trasē. Ābelem gan kvalifikācijā savu labāko apļa laiku atkārtot neizdodas, bet kvalifikācijas beigās braucējs ir 9. vietā. Ļoti iespaidīgs sniegums no pagājušās sezonas 2. divīzijas čempiona.
Starts braucējam licies apmierinošs. Esot grida priekšgalā ir bijis iespējams sajust citu braucēju respektu pret visiem braucējiem trasē, kas ir patīkami. Startā arī tiek noturēta 9. vieta un 1. stints tiek pavadīts aiz Ķezbera, bet priekšā Zīlei, kuru pēc Zīlem kļūdas nomaina Ķezbera komandas biedrs – Vucāns. Protams, ka sajūtas nav tās labākās esot sandwitchā jeb starp 2 komandas biedriem no citas komandas. Izvēlētais jaunais auto (Lambo) liedzis sacīkstes sākumā sajust stabilitāti, līdz ar to arī apdzīšanas un atraušanās opcijas ir bijušas ierobežotas. 2. stintā pārliecība pār mašīnas kontroli aug, stabilitāte kļūst labāka un apļa laiki ātrāki, kas Ķezberim atrauties neļauj. Tas arī atmaksājas apmēram 8 minūtes līdz gonkas beigām, kad Ķezberis pieļauj kļūdu un Ābelem izdodas veikt apdzīšanu un iegūt 8. vietu. Tur arī Ābele finišē.
Izcils rezultāts no PRO-AM klases braucēja un pirmais posms savā klasē ir uzvarēts!
Izskatās, ka Ābele ir apņēmības pilns turpināt iepriekšējā sezonā iesākto un krāt klases uzvaras savā braucēja kontā. Pats braucējs par posmu ir priecīgs, taču piebilst, ka ar katru gonku pretinieki sajutīs sacensību garšu un kļūs ātrāki, kas radīs papildus cīņas.
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Celmlauzis (Silver klase)
# 1 A. Krams (metaferox)
Kvalifikācijā GMR komandas jaunākais papildinājums A. Krams uzstāda salīdzinoši pieklājīgu apļa laiku un pēc kvalifikācijas ierindo sevi 16. vietā. Ļoti neslikts rezultāts priekš 2. sezonas, kad braucējs piedalās ACC sacensībās.
Sacīkste gan Kramam ļoti neveiksmīga, sākot ar kļūdu pēc vienas no tehniskākajām līkumu sekcijām Kyalami trasē - “The Esses”. Līkuma izejā Krams pietuvojies Rancānam, taču nedaudz pārvērtētas trases robežas, un bremzēšanas brīdī kļūda, kas Krama vadītajam Lambo vairs nerod citu ceļu kā tikai Rancāna mašīnas aizmugurē. Rancāns izspino un Kramam 6 sekunžu lieli mašīnas bojājumi. Nākamā kļūda beidzoties 1. stintam un braucot boksu celiņā neliela sapīšanās meistarībā un pārkāpts ātrums boksu celiņā. Tas pēc boksu apmeklējuma izrādās kā bargs pārkāpums un Krams tiek sodīts ar 30 sekunžu STOP&GO sodu. Tas Kramam liek vēlreiz braukt boksos un nostāvēt 30 sekundes uz vietas, kamēr citi braucēji pilnā ātrumā turpina sacīksti. Tā arī gonkas laikā Krams nokrities no visai pozitīvās 16. vietas uz 28. vietu finišā.
Sāpīgi un ļoti, ļoti neveiksmīgi. Neko darīt, galvu augšā, sezona vēl gara un iespēja uz labiem rezultātiem noteikti, ka ir.
# 31 R. Kronbergs (Pika)
Kronbergam sacensību diena iesākusies ar grūtu kvalifikāciju. Aplis pēc apļa un vēl viena apļa un kā nav, tā nav. Braucējam ļoti iespējams ir pretenzijas pret zaļo krāsu. Jo tik līdz kvalifikācijas aplī delta paliek zaļa, respektīvi, tajā brīdī aplis ir bijis ātrāks, tā Kronbergs izvēlas ne tik labi turpināt apli un neuzlabot savu laiku. Tomēr 2 minūtes līdz kvalifikācijas beigām kaut kāds aplis saliekas, taču tāpat patālu no personīgi labākā apļa laika. Starts Kronbergam no 31. pozīcijas.
Sacensību sākums Kronbergam no visiem GMR braucējiem, iespējams, bija visskumīgākais. Jau pirmajā aplī, otrajā sektorā, jau iepriekš pieminētajā “The Esses” līkumu sekcijā, Kronbergam priekšā izveidojas liela avārija, kur viens no avārijā cietušajiem braucējiem, kuru vārdā šeit nepieminēsim, bija tik ļoti morāli cietis no avārijas, ka nespēja vairs izspiest bremžu pedāli, kā rezultātā Kronbergam apbraukt šo ļoti ievainoto braucēju tā arī neizdevās. Ļoti skumīgi, ceram uz savainotā braucēja ātru atveseļošanos un iespēju izspiest bremzes. Šī kontakta rezultātā Kronberga mašīnai ir bojājumi, kas ļoti ietekmēja auto stabilitāti līkumos, kas Kyalami ir taisnākais ceļš uz tolmetu. Sekoja arī salīdzinoši ļoti agrs boksu apmeklējums un 2. stinta laikā izdodas tikt līdz 30. vietai. Vēlāk gan visu Kronberga mieru un iegūtās pozīcijas sāk bojāt Līcītis, gala rezultātā arī kļūda “The Crocodiles” līkumā un Līcītis tiek garām. Kronbergs gonku finišē 31. pozīcijā. Kā sāka, tā beidza.
Protams, ka pārdomas par to, kā būtu, ja ne lielā avārija, bet nu ļoti cerams, ka visas neveiksmes ir atstātas pirmajā posmā. Redzams, ka braucējam ir izaugsme un potenciāls cīnīties par augstākām vietām. Atliek tikai novēlēt vairāk veiksmes un mazāk emocionāli ievainotus braucējus Kronberga ceļā.
Kokmuiža GMR.lv Motorsport | Biezoknis (AM klase)
# 27 B.Vēberis (BiiWii)
Vēbera ekspektācijas pirms gonkas salīdzinoši mazas – ļoti mazs laiks pavadīts gatavojoties sacīkstei un papildus tam, pēc ilgiem laikiem, Vēberis ir nopietnāk pievērsies ACC. Noteikti nav tā labākā recepte, lai uzreiz pagatavotu visai garšīgu rezultātu.
Gan kvalifikācija, gan visa gonka visai piesardzīga no Vēbera puses un šajā sacīkstē galvenais nebija iet pēc laba rezultāta, bet gan atgūt to racinga garšu un saprast, kur braucējs ir ieberzies. Pēc kvalifikācijas Vēberis ir beigu galā, kas pirmā apļa laikā visai veiksmīgi ļauj izvairīties no smagās sadursmes, kurā iepriekš cieta Kronbergs. Gonkas laikā gan paspīd iespēja uz kādu labāku rezultātu, nekā, iespējams gaidīts, jo konkurenti pieļauj kļūdiņas līdz brīdim, kad “Cheetah” līkumā Vēberis aizķer iekšēju cīsiņkerbu un attopas skaistajā Dienvidāfrikas gaišo smilšu pludmalē. Pazaudētas pozīcijas un ļoti iespējams, ka ne tie labākie vārdi, ko gribās laist brīvībā, bet nedrīukst. Strīma laikā jāsavaldās. Tā jau komandas biedri visādi rupekļi savākušies. Beigās gan Vēberim brauciens bez incidentiem ar citiem braucējiem un finišā 32. vieta uz grida un 5. vieta klasē.
Protams, ka vēlme vienmēr ir tikt augstāk, taču priekš otrās nopietnās gonkas savā ACC karjerā, Vēberis ir parādījis solīdu un galvenais, ka sniegumu bez incidentiem.
Vari iemest aci gonkā no braucēja skata punkta!
# 46 K. Rozentāls (Rouziys)
Rozentāls pirms pirmās sacīkstes practice sesijās izskatījās stabils un pat diezgan ātrs. Ekspektācijas noteikti virs vidējā. Vasarā tika arī aizvadīta endurance gonka tieši Kyalami trasē, kas noteikti deva papildus pārliecību.
Kvalifikācijā Rozentāls arī parāda, ka savā klasē ir viens no potenciālajiem līderiem. Savā klasē 2. vieta, kopumā uz grida – 21. vieta.
Sacīkstes sākums Rozentālam bez lielām problēmām un piedzīvojumiem, atradis savu vietiņu starp Ivanovu un Vītolu tajā pašā 21. vietā. Temps ir labs un viss ir skaisti. Līdz brīdim.. Brīdis, kurš šajā gonkā ir 10.aplis. Rozentālam priekšā Kučerjavijs pirms 2. līkuma izsit tā brīža AM klases līderi – Bērtuli. Bērtulis nedaudz apdullis no avārijas un miglainu skatu uz to, kas notiek aiz viņa dodas atpakaļ trasē, kur lido Rozentāls. Rezultātā visai iespaidīga T bone veida avārija un Bērtulis parāda, ka ar savu auto spēj izpildīt visai akrobātiskus manevrus gaisā un mēģina skatītājiem parādīt kaut ko līdzīgu backflipam, tikai sāniski. Nemācēšu teikt, kā tādu triku sauc profesionālā valodā. Bērtulis gan piezemējas uz jumta un cockpits iespējams, ka ir mazliet.. Kā, lai pieklājīgāk pasaka..? Piesmiets. Izdaiļāts. Šķidruma piepildīts. Protams, ka pašam Rozentālam šī sadursme arī ir ļoti daudz maksājusi un tas Rozentālu ir atmetis uz 37. vietu. Viss slikti. Rozentāls pēc sadursmes lēnām un cītīgi uzrāpies līdz 28. vietai, kad riepas sāka atteikties un līdz ar to arī auto stabilitāte goes out of the window. Rozentālu drīz vien panāk Krams un Rozentāls pieņem biznesam veselīgu lēmumu un ar vienu no saviem komandas biedriem izvēlas necīnīties. Biznesam veselīgais lēmums gan nav tik veselīgs, jo turpinājumā daudz zilie karogi un finišs 29. vietā. Izklausās slikti? Nav tik traki. Tomēr mierinājuma balva un 3. vieta savā klasē.
Apsveicam! Un tomēr ceram, ka sezonas turpinājumā izdosies parādīt tīru gonku un savu potenciālo ātrumu.
Nobeigums
Nu ko, mūsu līdzjutēj, atbalstītāj, kvēlākais fan vai vienkārši virtuālais čomiņ! Ja Tu esi ticis līdz šim šajā atskatā, tad Tu zini jau diezgan daudz! Tāda skaista grāmata priekš pirmā posma.
Nākamos posmus apsolu Tev, ka būšu mazliet ierobežotāks un tik plaši neizteikšos, citādāk visa tava pusdienu pauze tiek atvēlēta, lai izlasītu šo grāmatu.
Atļaušos teikt vienu lielu paldies tieši Tev no mums visiem, ka atbalsti mūs šajā piedzīvojumā! Tiekamies jau drīz, nākamā posma atskatā.
Tikmēr vari iepazīties ar kopvērtējuma tabulu gan individuāli braucējiem, gan pašām komandām - šeit!
And that’s about it. See You around!
Noskaties visu gonku šeit:
Paldies visiem GMR atbalstītājiem! 🤜🤛
Ikviens atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā.
Arī Tu vari atbalstīt portālu, komūnu un tās izaugsmi! Atstāj vienreizēju Donation vai kļūsti par GMR Patronu pievienojoties Patreon atbalstītājiem!
GMR Zelta Patronas 🏆
Muskulis, esrolix, okie, Rouziys, Rlavins, Aiga
Pievienojies mūsu
Discord kanālam
Aicinu Tevi pievienoties Latvijas aktīvākajai un draudzīgākajai geimeru kopienai, kurā apspriežam visu saistīto ar videospēlēm un ne tikai!