GmR.lv - Latvijas geimeru portāls

View Original

X3000 GMR Bundzis - Kenijas rallija rezultāti

Pēc civilizētās Zviedrijas ierodamies nepieradinātajā Kenijā, kur ir liela iespēja ne tikai sarīties putekļus, bet arī sastapt dažādus eksotiskus dzīvniekus. Diemžēl rallija dalībniekiem nav daudz laika lai nodarbotos ar Āfrikas apskati, jo ir jālido ar maksimālo iespējamo ātrumu, kā arī jāizvairās no viltīgām bedrēm un ieplakām, kuras tevi var tā uzmest gaisā, ka piezemējies jau uz jumta.

Sponsoru jautājumā nekas nav mainījies un tie joprojām ir - Kandavas Kartodroms ar iespējams gludāko kartinga asfalta trasi Latvijā, Monster Energy - kurš sponsorē ne tikai mūsu čempionātu, bet arī Oliveru Solbergu. Un kā gan bez ģenerālsponsora X3000 - liec likmi atbildīgi…vai arī nē.

Raksturīgais Kenijai ir garas taisnes, kuras nomainās uz izteikti lēnākām sekcijām, kurās ir jābūt uzmanīgam, lai neuzbrauktu virsū nepareizajam akmenim. Daudzi dalībnieki izvēlējās ņemt līdzi maksimālo rezerves riteņu skaitu, jo šeit tikt pie cauras riepas ir ļoti vienkārši. Tāpat pastāvēja iespēja, ka rallija rezultātos var iejaukties kāds zebru bars vai žirafes un zemāk esošajā intervijā M.Bembers atklāj problēmu, kas ietekmēja tieši viņa rezultātu.

Bet pirms dodamies tālāk dažas noskaņu rosinošas fotogrāfijas no M. Andrējeva Kenijas posma.

Dalībnieku intervijas un momenti

M. Bembers par Keniju

Par brīnumu Kenijas finišs ir sasniegts. Sestdienas vakarā tikai sāku kaut ko trenēties, jo domāju ka, tā kā iepriekšējā čempī bija Kenija, nebūs baigi jātrenējas, jo visas trases jau zināmas, bet nē, pilnībā visas trases biju aizmirsis. Sanāca tikai garos dopus patrenēties abos virzienos pāris reizes, sacensību režīmā nesanāca treniņā nobraukt visu ralliju, attiecīgi nebiju notestējis riepu stratēģiju, kas arī patraucēja labākam rezultātam. 80km ar vienu komplektu laikam bija pārāk optimistiski cerēts. Regulējumi arī nebija tie labākie. Garajos, lielā ātruma dopos varēju daudz maz turēt tempu, bet lēnajos līkumainajos varēja just, ka mašīnai nesanāk izstūrēt līkumus tādā ātrumā kā vēlētos, saķeres trūkums bija manāms. 9SS pirms finiša arī moments sanāca. Vainoju trases atbildīgos. Šajā dopa īsajā versijā uz garās taisnes, kur mašīna ieskrienās 200+, nebija brīdinājuma karodziņi, kas atzīmētu taisnes beigas un līkuma tuvošanos. Lieki sabremzējos pa ātru, jo nevarot sagaidīt karodziņus, perifērijā sajaucu reklāmas banneri ar brīnājuma karodziņiem, saprotot, ka pa ātru esmu sācis bremzēt, devu virsū un gaidīju karodziņus, kuri tā arī neparadījās. Tikai parādījās līkums ar vārtiem kuros sanāca ar sānu ieskriet , par laimi bojājumi nebija lieli, varēju saremontēt servisā. Pēc tam arī sanāca ar mazu atstarpi uzvarēt R. Binovski vienā dopā. Sajūta, ka viņš ar lidmašīnu laikam visu ralliju braucis, lai mums te nesprauž batonus ausīs, ka viņam nav laika rallijam, bez treniņa tādos laikos kā viņam sanāca, iebraukt nav iespējams.

Kā jau atbildīgs žurnālists nolēmu ievākt arī otras puses jeb trases atbildīgo komentāru par šo situāciju. Tā kā skolā suahili valodu neesmu apguvis, tad nācās izlīdzēties ar Google Translate un tas ko izvilku ārā no komentāra skan aptuveni šādi:

V.Olenho demonstrē kāpēc Kenijā ir jāizvairās no bedrēm

  • SS1: Iesāku "safe" režīmā, lai iesildītos. Viss labi, tikai pēc rezultāta likās, ka braucu pārāk "safe" režīmā. #16

  • SS2: Pāris mazas, nebūtiskas kļūdas, jo kārtējo reizi sāku paralēli domāt par kaut ko, kas vispār nav saistīts ar ralliju. Galvenais, ka mašīna nav necik sasista. #41

  • SS3: Sanāca atmest paralēlo domāšanu, kas rezultējās ar laba, ātra, bet "safe" tempa atrašanu. Bija viena maza kļūda, bet neko daudz nezaudēju. #16

  • SS4: Viss gāja pēc perfekta plāna—labs temps, bez kļūdām, līdz brīdim, kad palika 5 km, ko nobraukt. Pirmo reizi pa ilgiem laikiem sanāca "katapultēties", pateicoties slavenajām Kenijas bedrēm. Nezinu, kāpēc, bet izdomāju izdarīt tieši to, ko nevajadzēja. Dabūju mīkstu riepu priekšā, kreisajā pusē. #41

  • SS5: Labs temps un bez lielām liekām kļūdām. #17

  • SS6: Turpinu iesākto piesardzīgi ātro tempu. Uz dopinga beigām sāku dzirdēt, ka ātrumkārba kļūst skaļāka, un arī stūre kļūst grūtāk grozāma. #17

  • Servisa parks: Pēc tiem kūleņiem viss slikti, nezinu, ar ko pat sākt, bet kaut ko sanāca salabot.

  • SS7: Viss pēc plāna—"safe but fast." #16

  • SS8: Sanāca uzbraukt jau ātrāk, sāku atrast jaunas robežas "safe but fast" tempam. #10

  • SS9: Turpinu iesākto. #10

  • Servisa parks: Šoreiz jau izskatās cerīgāk, un izdevās "atdzīvināt" auto, ar kuru varēs labāk braukt.

  • SS10: Gandrīz viss labi, bija tikai viena maza kļūda, kur par vēlu sāku bremzēt un aizslīdēju taisni 1. kreisajā līkumā. Galvenais, ka bez bojājumiem. #14

  • SS11: Viss pēc plāna, bez kļūdām. #11

  • SS12: Tomēr sanāca neliela ČP—pašā sākumā uz tramplīna piezemējos nepareizi un nepareizā vietā—radiators sasists. #15

Rezultātā: V. Olenho finišēja 21. vietā. Labs darbiņš, ņemot vērā kūleņu skaitu SS4.

R.Binovskis neraksturīgi sev pieļauj nelielu kļūdu. Kam negadās 🙂

K.Kočāna kopsavilkums par Kenijas ralliju

Rallijs finišēts. Kopumā safari režīmā vērojot dzīvniekus un biedējot fotogrāfus.

Rally Kenya wrapped:

  • 1 pārsista riepa, kuru nenomainot mocījos pagriezties pa kreisi 3km garumā

  • 2x izlidoju no kraujas uz vienu un to pašu “1 left”

  • 2x kaktusi pielaboja manu radiatoru

  • 1 barrelrolls akmeņainajā daļā

  • 30 sekunžu sods par servisa laika pārtērēšanu, mēģinot iztīrīt kaktusu salātus no kapota apakšas

  • ne reizi nepazaudēju kapotu

Emīlam rallijs beidzas īsti nesācies

Ralliju diemžēl man nesanāca pabeigt. No SS1 līdz SS4 vairākas reizes sasitu mašīnu, līdz tā vairs nespēja sasniegt pat 100 km/h. SS5 laikā motora problēmas kļuva arvien nopietnākas, un tieši pirms trešās ceturtdaļas beigām ātrumposmā mašīna vairs nespēja kustēties. Spēle mani diskvalificēja, jo vairs nevarēju turpināt braukt.

Šis ir ļoti sāpīgs rezultāts manā kopvērtējumā, un es atzīšos, ka biju ļoti maz iesildījies pirms Kenijas rallija. Nemēģināšu neko slēpt — šeit ir manas kļūdas. Tagad būs daudz jātrenējas, lai atgūtos, un vienkārši mēģināšu iegūt dažus labus rezultātus nākamajos posmos.

Te jau kā ierasts - kārtējais jaudīgais rallija atskats no viņa:

Paldies visiem, kas dalās ar savu pieredzi, stāstiem, bildēm un video. Bez Jums nebūtu uz pusi tik interesanti. :)

Rezultāti

Pilna un detalizēta čempionāta tabula ir atrodama zemāk esošajā linkā, bet lai aiztaupītu Tev laiku, tad atļaušos virtuāli izcelt un apbalvot 3 ātrākos dalībniekus savās klasēs un komandas.

Skatīt pilno čempionāta tabulu - https://ej.uz/x3000bundzis

Kopējās ieskaites (PC, Xbox, PS) TOP3

🥇 Pirmā vieta - R. Binovskis
🥈Otrā vieta - M. Bembers
🥉 Trešā vieta - R. Stivriņš

Playstation platformas TOP3

🥇 Pirmā vieta - Ro. Frāms
🥈Otrā vieta - M. Alksnis
🥉 Trešā vieta - V. Stafeckis

Xbox platformas TOP3

🥇 Pirmā vieta - J. Zaķis
🥈Otrā vieta - R. M. Vimba
🥉 Trešā vieta - K. Ozols

Komandu TOP3

🥇 Pirmā vieta - J.P.Garage/Mainflag (M. Alksnis | E. Lūžnieks)
🥈Otrā vieta - Fi&Bu Racing Team (M. Bembers | A. Nīlenders)
🥉 Trešā vieta - Sirmais zaķis (J. Zaķis | K. Sirmais)

GMR Motorsport e-sporta komandu sniegums

GMR Motorsport - Bezceļš
Binovskis uzvar savu otro ralliju pēc kārtas, bet Ralfs pēdējā brīdī piesēžoties netipiski sev pieļauj kļūdas un pat nesasniedz finišu.

R. Binovskis - 1. vieta
R. Sirmacis - DNF
Komandu ieskaitē - 7. vieta

GMR Motorsport - Rencis
Leja aizmirst ierasties uz ralliju, bet Zvilna sasniedz savu sezonas augstāko rezultātu.

R. Leja - DNS
J. Zvilna - 1. vieta
Komandu ieskaitē - 12. vieta

GMR Motorsport - Vatafaak
Šoreiz Sprūds kaut kā aizčunčina līdz galam, bet Vasiļevskis un viņa auto piekāpjas Kenijas smagajam rallijam.

R. Sprūds - 84. vieta
S. Vasiļevskis - DNF
Komandu ieskaitē - 24. vieta

Tabulā atradīsi visus kopvērtējumus pa klasēm, komandām un posmiem.

Tiekamies Itālijas rallija atskatā! 👋


Paldies GMR Mafijai! 🤜🤛

Ikviens Patreon biedrs un atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā. Paldies!

GMR Platīna Biedri

GMR Zelta Biedri

Muskulis, esrolix, okie, Aiga


Pievienojies mūsu
Discord kanālam

Aicinu Tevi pievienoties Latvijas aktīvākajai un draudzīgākajai geimeru kopienai, kurā apspriežam visu saistīto ar videospēlēm un ne tikai!

See this content in the original post

GMR Partneri 🤝

Geedie.lv
Pērc un pārdod! Latvijā radīts tirgus geimeriem, kolekcionāriem.

Gameroom.lv
Interneta veikals geimeriem!

Pievienojies mums un citiem Latvijas geimeriem mūsu Discord kanālā 👇