X3000 LV Rally Challenge - Pirmā posma atskats un rezultāti

Pirmais X3000 Virtual Rally Challenge posms par Igaunijas ceļiem ir oficiāli noslēdzies un varam atskatīties uz spilgtākajiem notikumiem un dalībnieku sasniegtajiem rezultātiem.

👉 Uzzināt vairāk par izaicinājumu un apskatīt rezultātus vari šeit.

Kādam Igaunijas ātrie ceļi ir bijuši labvēlīgi, savukārt citam atkal ne pārāk, bet pirmās emocijas ir iegūtas, līdz ar to katrs var ar vēsu galvu novērtēt savas spējas un pieregulēt gāzes pedāli uz Somijas posmu.

Igaunijas ceļi ir raksturīgs augsts temps un lieli vidējie ātrumi. Tāpat kā Somija šis ir tas rallijs kur dzinēja apgriezieni bieži atduras pret ierobežotāju un pilotam ir jāspēj uzticēties auto, kad sānslīdē ar ātrumu 150 km/h tiek pievarēts kārtējais nepārredzamais līkums vai tramplīns.

Uz starta izgāja 65 ekipāžas un var droši teikt, ka šeit netrūka neviena virtuālā rallija entuziasta, jo galvenā balva ir nopietna un par to tiešām ir vērts pacīnīties. No kopējā ekipāžu skaita 43 izvēlējās praktisko Toyota Yaris, 14 dalībnieki padevās Hyundai valdzinājumam, savukārt atlikušie 8 saņēma zvanu no Malkolma un nespēja atteikties no piedāvājuma sēsties pie Ford stūres.

SS 1-3

Ar ātrāko laiku SS1 ralliju atklāj R. Sirmacis tādā veidā uzreiz pierādot sava favorīta statusu, tomēr viņam pakausī elpo D. Bite, kurš zaudēja tikai nepilnas 4 sekundes desmitdaļas pirmajā ātrumposmā.

SS2 D. Bite uzrāda ātrāko laiku un 17 kilometru garajā ātrumposmā atved 5 sekundes Sirmacim, kas ir neraksturīgi daudz zaudēta laika uz šiem kilometriem. Iespējams, aizkulisēs vēlāk uzpeldēs stāsts par to kas tad īsti notika šajā ātrumposmā. Jāatzīmē, ka ļoti labu sniegumu šeit parāda R. Leja, kurš pēc pirmā ātrumposma bija 9. vietā, tad pēc otrā ātrumposma uzreiz paceļas uz 5. vietu.

SS3 dalībniekus sagaida ar slapju segumu, jo šeit tikko pāri gāja negaiss. Sirmacis spiež pedāli grīdā un, acīmredzot, slapjā grunts arī iet pie sirds, līdz ar to ātrākais laiks SS3 un jau 2,6 sekundes ir atgūtas. D. Bites iekrātais pārsvars sarūk uz pusi. Leja turpina būt labākais no pārējiem un pakāpjas uz 3. vietu.

TOP 15 pēc 3 dopa. 👆

Pirmais serviss un liriskā atkāpe

Laiks pirmajai servisa zonai, kur dalībniekiem ir 45 minūtes, lai savestu savus auto darba kārtībā. Tikmēr mēs atskatamies uz interesantākajiem momentiem dalībnieku braucienos.

SS2 izbeidzās dzīvība.... viena kļūda un tu esi kļūdījies. Atkal ieberzos uz zāles stiebriem, kas auto iesūca un pretī protams koks…
— M. Alksnis

SS 4-6

Pēc servisa zonas Sirmacis pedāli neatlaiž un, uzrādot ātrāko laiku, atgūst vēl 1,5 sekundes. Pirmā vieta jau pavisam netālu, tomēr ir jābū uzmanīgam un nedrīkst zaudēt koncentrēšanos.

SS5 varētu nosaukt par šī rallija izsķirošo un sarežģītāko ātrumposmu. Gāžot lietum un pērkona dārdu pavadībā Sirmacis iebrauc laika kontrolē, kur uzzina, ka ir bijis 8 sekundes ātrāks par D. Biti. Ne velti iepriekš teicu, ka viņam patīk slapjie Igaunijas ceļi.

SS6 tiek aizvadīts sausumā, bet D.Bite ir problēmas ar Toyota dzesēšanas sistēmu līdz ar to Sirmača uzņemtajam tempam viņš vairs nespēj turēt līdzi. Te vairāk jādomā par R. Leju, kurš uzrāda gandrīz identisku laiku un atpaliek tikai 10 sekundes.

TOP 15 pēc 6 dopa. 👆

Otrais serviss un dalībnieku komentāri

Esam pusē. Daudzi iespējams domā, ka šīs ir 45 atpūtas minūtes, tomēr tā tas nav. Piloti aktīvi palīdz mehāniķiem sagatavot auto atlikušajiem 6 ātrumposmiem. Tiek meklēti optimālie regulējumi un apspriesti iepriekšējo ātrumposmu spilgtākie notikumi.

SS1-SS4 ar kļūdiņām un pāris stulbiem sodiem, bet kopumā tīri ok. Un tad SS5 pa lietu no cockpit kameras tiešām uz korķi velk, attiecīgi terminal un ripaks rallijam.
— J. Zvilna
“3 left” sajaucu ar nakamo pagriezienu “slight left” un full throttle iebraucu kokā.
— A. Chernyshev

SS 7-9

Pēc servisa D. Bites auto ir sataisīts un SS7 izdodas R. Sirmaci pārspēt par 0,3 sekundēm, kas nav daudz un īpašas cerības nevieš, tomēr svarīgākais, ka arī R. Leja ir pārspēts par 0,6 sekundēm.

SS8 atkal pa slapjo un kā parasti pa glumo R. Sirmacim slīd vislabāk. Atvestas gandrīz 3 sekundes un nu jau D. Bite atpaliek par 12 sekundēm. Ja nenotiek nekas ārkārtējs, tad uzvarētājs ir zināms.

SS9 ātrāko laiku uzstāda D. Bite, bet R. Sirmacis atpaliek tikai par vienu sekundes simtdaļu. Būtībā Sirmacim atliek tikai turēt tempu un noturēt iekrāto pārsvaru.

SS 10-11

D. Bite SS10 piedzīvo bīstamu momentu un zaudē vēl 10 sekundes R. Sirmacim un 8 sekundes R. Lejam. Līdz ar to 2. vietu (Bite) un 3.vietu (Leja) nu jau vairs šķir tikai 5 sekundes.

SS11 par drāmu parūpējas Leja un zaudē uzreiz 24 sekundes. M. Bembers, kurš atrodas 4.vietā sajūt iespēju tikt pie pjedestāla. Viss atkarīgs vai R. Lejam ir bojājumi, kas traucēs uzstādīt konkurētspējīgu laiku pēdējā ātrumposmā.

Top 15 pēc 11. dopa. 👆

SS 12 Power Stage

Igaunijas rallija pēdējais ātrumposms, kur dalībnieki var izlikt visu kas vēl palicis iekšā. Sirmacis lido un, uzrādot ātrāko laiku noslēdz Igaunijas ralliju ne tikai ar uzvaru kopvērtējumā, bet arī ar maksimālajiem punktiem par PS.

Leja, ar savilcēju un līmlentas palīdzību, ir veiksmīgi piestiprinājis apskādēto Toyota bamperi, līdz ar to arī izdodas uzrādīt labi laiku, neļaujot M. Bemberam tikt pie pjedestāla. Godam tiek nopelnīta 3.vieta.

D. Bite, lieki neriskējot, uzrāda 5. labāko PS laiku un saglabā 2. vietu kopvērtējumā. Rallijs aizvadīts ar vēsu galvu un beigās nolemts lieki neriskēt, jo Sirmacis vairs nebija sasniedzams.

TOP 15 laiki Power Stage dopā. 👆

X3000 LV Rally Challenge TOP 15. pēc pirmā Igaunijas posma! 👆

Dalībnieku “pērles” un komentāri par ralliju

Nobraucu pat līdz galam. Powerstage stadiona sekciju pamatīgi nolēju. Plus SS 10, pie finiša garajā līkumā dabuju līkuma vidū samest mašīnu plakaniski un atdūros ar sānu reklāmas arkā. Ja nē būtu understīrā ievilcis ar purnu tajā arkā. Bet tā visā visumā neslikti.
— D. Bite
Vajag treniņus, bez konkuret te ar kādu nav iespejams, daudz kļūdas un dažas pat izteikti stulbas ... Top 5 reali malači mērķi izpildiju finish sasniegts un fun faktors arī... Reali kruti sacensties tādā konkurencē.
— K. Bite
Es izstājos un WRC dzešu ārā.
— L. Ditmanis
Pirmakart paldies visiem iesaistitiem kas uznemas un organize sadus pasakumus! Ka jau citi mineja, bez trenina rezultatu nebus, ka jebkura disciplina. Es personigi diezgan reti braucu, svetdienas braucejs. Labi ka ir daudz labu brauceju, ir kur tiekties. Pirmoreiz braucu ar Direct Drive sistemu, galigas auzaas meginu atrast cik daudz jaudas man vajag. Sekojot lidzi tehnologijam, gribas labaku ekipejumu, bet tas nenozime ka ta tehnologija izdaris gruto darba tava vieta. Man bremzesana ir sliktaa stavokli un Pacenotes vairakas reizes kartigi neieklausos un tad ir no cela nost. Galvenais nepadoties.
— N. Liepa

Visbeidzot, leģendārais Niigami: “SS1 - labs, SS2 - p visi d**

Uz šīs pozitīvās nots tiekamies Somijā. 🔥

 

Paldies GMR Mafijai! 🤜🤛

Ikviens Patreon atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā. Paldies!

GMR Platīna Biedri

MarexK

🍻

MarexK 🍻

GMR Zelta Biedri

Muskulis, esrolix, okie, Aiga

GMR Partneri 🤝

Geedie.lv
Pērc un pārdod! Latvijā radīts tirgus geimeriem, kolekcionāriem.

Gameroom.lv
Interneta veikals geimeriem!

Pievienojies mums un citiem Latvijas geimeriem mūsu Discord kanālā 👇

Previous
Previous

Kandavas kartodroms kļūst par GMR Motorsport esporta komandas partneri

Next
Next

Monster Energy kļūst par GMR Motorsport esporta komandas partneri