X3000 LV Rally Challenge - Otrā posma atskats un rezultāti

Somijas posms iekš X3000 Virtual Rally Challenge nobraukts un kā jau klasiskā Somija šeit netrūka adrenalīna, ātruma un malkas grēdu, kuras dažiem no braucējiem bija liktenīgas. Tramplīns pēc tramplīna nesaudzēja automašīnu piekares un ātrie Somijas ceļi pārbaudīja katra braucēja drosmi likt slīpi kārtējā nepārskatāmajā pagriezienā.

👉 Uzzini vairāk par izaicinājumu un apskatīt rezultātus - šeit.

SS 1-3

SS1 salīdzinoši īss 4.8 kilometru ātrumposms, bet pat šajos nedaudzajos kilometros daudzi tika pie negaidītiem piedzīvojumiem un pirms tam nedaudz uzlijušais lietus noteikti neatviegloja braucējiem lidot uz saķeres robežas.

Kristaps Fiļipovs raksta - SS1 nedaudz aizķēru baļķu grēdu, bet neskatoties uz minimālo kontaktu tiku pie mīkstas riepas, atlikušajā kilometrā paspēju samīļot gan ceļazīmi gan reklāmas arku, zaudēts ļoti daudz laika.

Par spīti slapjajai gruntij labāko laiku pirmajā ātrumposmā uzrāda GMR Motorsport esporta komandas braucējs R. Binovskis. Loģiski, ka viņš ar savu sniegumu bija ļoti apmierināts un cerēja tādā veidā aizvadīt visus ātrumposmus.

SS2 bija pirmais kārtīgais Somijas pārbaudījums. 22.9 kilometru garš ātrumposms, kurš nežēlīgi atsijāja braucējus un izspieda visu sulu no automašīnu dzinējiem.

SS2 jau 1. sektorā piespiedu kārtā aplūkoju priedi tuvumā, jeb pārsists radiators, beigta stūres iekārta, bodykits nolocīts un auto nu pavisam nekāds.
— R. Binovskis
Daudziem liktenīgais dops nebija medusmaize arī man ... Ātrums labs, bet trīs reizes nedzirdēju steni un izlidoju no trases, kā rezultātā full stop un zaudētas 45sec Sirmacim.
— K. Bite

Tikmēr uzminiet, kurš pēc SS2 ar 22 sekunžu pārsvaru jau atrodas līderos?

Pēc piedzīvojumiem iepriekšējā ātrumposmā, SS3 ir vienkārši 6 kilometri pārbrauciena, lai tiktu līdz servisam. Pusei dalībnieku trūkst priekšējo bamperu, no radiatoriem tek dzesēšanas šķidrums un ir dzirdams svilpojošu turbīnu koris. Šeit neviens nedomā par ātrāko laiku, bet gan kā pēc iespējas veiksmīgāk tikt līdz servisa zonai.

Paļubomu trūkst parliecība bet temps uzlabojas! Nu vismaz līdz servisam ir tikts un pat mašīna nav lupatās.
— K. Bite

TOP 15 pēc 3 dopa. 👆

Pirmais serviss un liriskā atkāpe

Laiks pirmajai servisa zonai, kur dalībniekiem ir 45 minūtes, lai savestu savus auto darba kārtībā. Tikmēr mēs atskatamies uz interesantākajiem momentiem dalībnieku braucienos.

Pēc pirmajiem trim ātrumposmiem vadībā ir R. Sirmacis, otrajā vietā K. Ušvils un trešajā M. Bembers. Bet nu R. Binovskis un K. Fiļipovs ir turpat netālu, tādēļ cīņa vēl nav beigusies.

J. Zaķis ir sagatavojis lielisku apkopojumu ar saviem piedzīvojumiem. Lielāko daļu laika viņš gan auto taisa, bet tas ir normāli. Man arī tā bija!

SS 4-6

Nākamais ātrumposmu trio sagaida ar slapjiem ceļiem un lietu. Vismaz riepas tik stipri nedils, bet dalībniekiem būs sarežģītāk izbraukt Somijas dubļus.

Binovskis cenšas izdzīvot un sataupīt auto līdz nākamajam servisam, līdz ar to no viņa nekādus varoņdarbus nevaram gaidīt. Tas dod iespēju K. Fiļipovam un M. Bemberam audzēt tempu un pēc 6 ātrumposmiem ieņemt 2. un 3. vietu. Abus atdala tikai 4 sekundes un būs interesanti vērot, kurš no viņiem gūs virsroku.

Nobraucu sešus. Daudz mazu kļūdiņu, vēljoprojām nevaru piešauties kā ar to Rally 1 jābrauc. Brīžiem liekas, ka pārāk labi stūrējas, pa dziļu griež iekšmalas, brīžiem vispār pazaudē jebkādu stabilitāti un nevar savākt. Grūti turēt tempu, kad nav skaidrs kā tas vāģis reaģēs uz jebkādu inputu. Hibrīds arī nepalīdz, nevar saprast brīžiem vai labāk bremzēt lai sakrājas boost, vai iemest sķērē un turēt ātrumu cauri visam līkumam.
— M.Bembers

TOP 15 pēc 6 dopa. 👆

Otrais serviss un dalībnieku komentāri

45 minūtes, lai pārdomātu savu riepu izvēli nākamajiem dopiem, sataisītu svilpojošās turbīnas un nomainītu krakšķošās ātrumkārbas. Tikmēr intervijas un citātu “pērles”.

Diena iesākās diezgan gausi un ar lēnu tempu trasē. Ar katru dopu sāku lēnām celt savu tempu, taču SS4 sākās kļūdu jūra, kas rezumējās ar puncture, kuru biju spiests mainīt dopā un tika pazaudēts diezgan daudz laiks. Nezinu kapēc, bet par slapjo laiku auto diezgan sliktāk bremzējās nekā ierasts un pie tā bija grūti pierast, tapēc arī bija šī lielā kļūda. Dienas pēdējā daļa tika nobraukta bez starpgadījumiem.
— M. Rūsa Jansons

A. Chernyshev braucot pēc šaslika iepriecina skatītājus ar piruetēm.

SS 7-9

Šie 3 ātrumposmi ir izsķiroši un ļoti svarīgi D. Bitem. Ja pēc pirmajiem sešiem ātrumposmiem viņš atradās 6. vietā, tad jau pēc deviņiem ātrumposmiem ir pacēlies uz 4.vietu. Redzēsim vai izdosies comeback uz otro vietu. R. Binovskim būs jāpasvīst, lai viņu apturētu.

SS 10-11

Binovskis uzstāda ātrākos laikus abos ātrumposmos. Viņš ir apņēmības pilns nevienam neļaut atņemt sūri un grūti nopelnīto 2. vietu, kas viņu atgriež cīņā par ceļazīmi uz izaicinājuma finālu.

Tikmēr D. Bite ir sadeldējis K. Fiļipova pārsvaru līdz vienai sekundei. Pēdējā dopā izšķirsies, kurš no viņiem stāvēs uz pjedestāla zemākā pakāpiena un laistīsies ar šampanieti.

Uzminiet, kurš ir vadībā par gandrīz 1 minūti?

Top 15 pēc 11. dopa. 👆

SS 12 Power Stage

Visa Somijas rallija stresainākais ātrumposms ir klāt. Vai Dāvis Bite apsteigs Fiļipovu? Vai Binovskis vienkārši droši izbrauks vai tomēr riskēs un ies uz maksimumu? Vai Hyundai izdzīvos līdz rallija beigām?

Dāvis Bite mauc neatskatoties un tikai par 3 sekundes simtdaļām zaudē tam, kura vārdu es nedrīkstu pieminēt. Otrais ātrākais laiks šajā ātrumposmā ļauj D. Bitem tikt pie 3. vietas Somijas rallija kopvērtējumā. Apsveicam!

Roberts Binovskis lieki neriskē un veiksmīgi noslēdz ralliju 2. vietā. Apsveicam!

BET, BET… BET vai kāds pamanīja, kur palika R. Leja, kas pēc pirmajiem 6 Somijas posmiem bija 7. vietā, bet pašā čempionātā trešajā vietā un jau šķita, ka cīnīsies par vietu izaicinājuma finālā.

Īsumā - viņam vajadzēs kursus laika menedžmentā. Bija nolēmis, ka izbrauks noslēgumu pēdējā brīdī, bet kādam no konkurentiem bija citi plāni un atstāja viņu bez elektrības. Apsveicam! 👀

Stāsta morāle? Nopērc ģenerātoru, jeb vienkāršāk - neatstāj lietas uz pēdējo brīdi.

Ah un Ralfs Sirmacis atkārto iepriekšējā posma sasniegumu un pārliecinoši uzvar arī Somijas rallijā. Apsveicam! 🍾🍾

TOP 15 laiki Power Stage dopā. 👆

X3000 LV Rally Challenge TOP 15 pēc Somijas posma! 👆

Dalībnieku “pērles” un komentāri par ralliju

Tikko piebeidzu visus 12 posmus. Gribēju ieiet normālā somu pirtī relaksēties, bet dabuju nenormālus amerikāņu kalniņus. Tāda sajūta, ka tie ceļi ir taisīti arhitektam vienkārši velkot ar otu pa audeklu.

Sāku kā vienmēr ar lielām cerībām par labiem sasniegumiem, bet viņas pazuda līdz ar gaisu riepās un tosolu no radiatora! Baigi mīzu, nu vairāk nekā parasti, likās ka šitik lēnu nekad neesmu braucis. Jo arī šis bij pa lielam uz aklo, Somiju gandrīz vai nebiju braucis un nezināju, kas mani sagaida aiz katra līkuma. Servisa čaļiem ar bij ko iesvīst, te gāja ne tikai makgaiverene, bet arī vajadzēja pielikt sviedrus un visas zināšanas ko viņi dzīves laikā ir iemācījušies. Ļoti daudz sarkanu gaismiņu panelī! Un ko tas check engine nozīmē? Karoče - gāja jautri, bet nu tikai ar vienu pārsistu riepu tiku galā un pāris sodiem!
— K. Dzenis atskatās uz savu Somijas ralliju ar humoru un necenzētu leksiku
Otrā diena (SS6- SS12) Servisa parkā pamainīju auto setupu un cerēju, ka lietus laikā vairs nebūs tik lielas problēmas ar auto, kā tas bija pirmajā dienā. Regulējumi deva savu rezultātu un visos dopos turēju priekš sevis diezgan labu tempu un spēju salīdzinoši labi nobraukt un esmu apmierināts ar savu ātrumu. Apkopojums pēc Somijas WRC: Ar tīru svētdienas braukšanas pieredzi būs par maz, lai sasniegtu labus rezultātus. Ātrajās sekcijās diezgan bieži saputrojos ar stenogrammu un dabūju vairāk piespiest bremzes pedāli, kur arī pret top braucējiem tiek pazaudēts diezgan daudz laiks.
— M. Rūsa Jansons
Nemāku braukt. Jāregulē blīve starp stūri un beņķi. Nebija tempa un priekšpēdējā dopā kaut kā stulbi neiestūrējās vienā līkumā un bija grāvis ar puncture, bet tāpat diezvai būtu kādu vietu augstāk finišā pakāpies. Power Stage arī daudz kļūdu bija, tā kā galā esmu turpat kur biju.
— M. Bembers nav īsti apmierināts ar rezultātu un jūt, ka var labāk!
Nobraucu Somiju... bez treniņa... ieslēdzu un aiziet... Braucot pēc steķenes tīri ok, bet pacīnīties par augstiem rezultātiem grūti! Noķēru ritmu un jau labāk, bet nu 2 punctures garo dopu vidū maksāja Top 10!
— M. Alksnis

Vai Ralfam Sirmacim izdosies savākt visus maksimālos 300 rallija punktus? Kuri braucēji bez viņa startēs izaicinājuma finālā? To mēs uzzināsim jau pavisam drīz!

Es uz Zviedriju. Tiekamies tur! 🍻

P.S.

Jaudīgs moments mūsu pašu GMR Motorsport komandas braucējiem - Ralfs Sirmacis, Roberts Binovskis, Dāvis Bite un Kristaps Fiļipovs iegūst pirmās 4 vietas! Apsveicam!

Kā izrādās komandas braucēji māk ne tikai pa asfaltu gāzēt, bet arī pa dubļiem vārtīties.

 

Paldies GMR Mafijai! 🤜🤛

Ikviens Patreon atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā. Paldies!

GMR Platīna Biedri

MarexK

🍻

MarexK 🍻

GMR Zelta Biedri

Muskulis, esrolix, okie, Aiga

GMR Partneri 🤝

Geedie.lv
Pērc un pārdod! Latvijā radīts tirgus geimeriem, kolekcionāriem.

Gameroom.lv
Interneta veikals geimeriem!

Pievienojies mums un citiem Latvijas geimeriem mūsu Discord kanālā 👇

Previous
Previous

X3000 LV Rally Challenge - Trešā posma atskats un rezultāti

Next
Next

Kandavas kartodroms kļūst par GMR Motorsport esporta komandas partneri