Rallija žurnāls - Jaunzēlande
Nu ko, otrais posms ir klāt, kurā parādās gan jauni, spēcīgi braucēji, gan arī daži no vecajiem sāk pieiet tam visam nopietnāk. Tiek aizvadīti papildus treniņi, piešauta roka slēgt ātrumus manuāli, kā arī tiek aktīvi izmantota rokasbremze, kas ir vitāli nepieciešama priekšpiedziņas automašīnām.
Klubā esam jau 20 no kuriem šajā posmā piedalījās 15 braucēji.
Prologs
Jaunzēlande atrodas turpat netālu no Austrālijas un līdz ar to arī laika apstākļi bija līdzīgi. Pirmie trīs posmi tika aizvadīti pa sausu segumu, bet jau servisa parkā parādījās drūmi mākoņi un atlikušajos trijos ātrumposmos braucēji varēja izbaudīt netīrās dubļu vannas.
SS1
Jau no pirmajiem metriem bija redzams, ka daži no pilotiem ir aizvadījuši papildus treniņus un tas arī atmaksājās. 11,48 km garajā Ocean Beach posmā par vadību rallijā sīvi cīnījās Muskulis un Ēriks (ERX3). Ja Ērika sniegums nevienu neizbrīnīja, jo viņš ir publikai pazīstams braucējs, kurš iepriekš ir startējis praktiski visās iespējamajās klasēs un rallijos, tad Muskuļa sniegums pārsteidza daudzus līdzjutējus. Atgādināšu, ka Austrālijas pirmajā ātrumposmā viņš bija piektajā vietā un atpalika no līdera 37 sekundes. Ar neapbruņotu aci bija redzams, ka viņš ir aizvadījis cītīgus treniņus un saradis ar savu “tautas vāģi“, kas tad arī atbalsojās rezultātos. Ar nepilnas pusotras sekundes pārsvaru Muskulis svinēja savu pirmo ātrumposma uzvaru un kļuva par Jaunzēlandes rallija priekšpiedziņas klases līderi.
SS2
Diemžēl Muskuļa prieki nebija ilgi un tādēļ kaut kur uz brīdi pazuda koncentrēšanās, kas beidzās ar zaudētām 20 sekundēm SS2 un jau tikai trešo vietu kopvērtējumā.
Pieminēšanas vērts ir Act!ve uzņemtais temps Jaunzēlandes rallijā. Viņš bija ņēmis dziļi pie sirds savu izstāšanos no Austrālijas rallija, kur neveiksmīga tikšanās ar vārtiem pārvilka strīpu viņa cerībām sasniegt finišu. Aizvadītie treniņi sāka atmaksāties un, ja Austrālijā viņš pēc diviem ātrumposmiem bija ārpus desmitnieka, tad šeit viņš jau aktīvi cīnījās par vismaz piekto vietu. Arī līdzjutēji atzinīgi novērtēja viņa sniegumu, iespējams, ka tieši sievas Aigas atbalsts palīdzēja pārvarēt nogurumu pēdējā nakts posmā, kur vietām jau parādījās pa kādai kļūdai.
SS3
Dalībniekiem dodoties uz servisa parku Ēriks jau bija iekrājis 21 sekundes pārsvaru pār iepriekšējā rallija uzvarētāju Gundaru (Piparins007) un tādā veidā jau laicīgi piesakoties iespējamajai uzvarai Jaunzēlandes rallijā.
SS4
Šeit negaidīti labu rezultātu uzrādīja čempionāta jaunpienācējs Wildy, kurš kopvērtējumā atradās 6.vietā, bet šeit negaidīti, ar nepilnu 2 sekunžu pārsvaru, atņēma Ērikam drošu uzvaru ātrumposmā. Ēriks gan uz to noskatījās visai vienaldzīgi, jo svarīgākais bija kontrolēt savu tempu un neļaut Gundaram atgūt iniciatīvu rallija kopvērtējumā.
SS5
Šis ir tas ātrumposms, kurš man izjauca visu ralliju un kuru atceroties vēl aizvien ceļgals iesāpās. Diemžēl mans GoPro ir vēl aizvien pazudis bez vēsts, tādēļ ieraksta nav, bet uz Spānijas posmu no sponsoriem būs jauna kamera, līdz ar to tur viss tiks iemūžināts. Kas tad īsti notika? It kā diezgan nevainīgā vietā auto aizmugure par daudz izslīdēja ārā, atsitās pret valnīti un šī sitiena rezultātā arī priekšu uzreiz ievilka valnī. Apgieziens par 180 grādiem vēl pat nebija pats trakākais, bet pēc tam kad sapratu, ka ir pārsista riepa un jābrauc vēl aizvien vairāk kā puse dopa, sapratu, ka riepa ir jāmaina, jo braukt atlikušos kilometrus uz diska būtu pārāk sāpīgi. Tādēļ arī tāds rezultāts.
SS6
Arī rallija noslēdzošais ātrumposms nelika vilties. Es jau biju atvadījies arī no 5.vietas, bet tomēr NiigamiLV viss negāja gludi un es paliku tomēr 5.vietā, bet Niigami vajadzēja samierināties ar 6.vietu. Ērikam arī negāja gludi pēdējā ātrumposmā un finišu nācās sasniegt uz trīs riteņiem, tomēr vietu pašā augšā viņam izdevās saglabāt. Bet pat tas nebija pārsteidzošākais notikums šajā dopā. Lielākais pārsteigums bija PasmaidiLV uzrādītais trešais labākais laiks šajā dopā. Finišā pilots ar stūrmani bija nolēmuši to kārtīgi nosvinēt uzreiz atkorķējot vīna pudeli un nemaz nedoties tālāk uz laika kontroli, kas radīja vispārēju haosu ar rezultātu korektu fiksāciju.
Epilogs
Svarīgākais jautājums pēc rallija bija par PasmaidiLV uzrādīto laiku 6.ātrumposmā. Sistēma to nebija fiksējusi automātiski un tiesnešiem nācās manuāli caurskatīt laika atzīmes, lai saprastu vai rezultāts ir pareizs. Pēc dramatiskām pārrunām, draudiem no pilota puses un diskusijām ar stūrmani tiesneši lēma rezultātu pieņemt un ievadīt to manuāli oficiālo rezultātu sadaļā, lai arī tas prasīja papildus laiku, pūles un spēcīgas Paint prasmes.
Kopvērtējums
Jaunzēlandē ar 6 sekunžu pārsvaru uzvaru svinēja Ēriks, atstājot sev aiz muguras Gundaru. Dzekanam (Act!ve) ar mazāk kā sekundes pārsvaru pār Muskuli izdevās izcīnīt pēdējo vietu uz pjedestāla. Medaļu pasniegšanas ceremonijā no līdzjutējiem īpaši izcēlās viņa sieva, kura nevarēja novaldīt sajūsmas spiedzienus un prieka asaras par vīra sasniegto.
Pievienojies !!!
Ja arī Tev ir radusies vēlme pievienoties GMR Foruma Rallija čempionātam, tad Tev būs vajadzīga Dirt Rally 2.0 spēle un būs jāpievienojas mūsu klubam.
Spēlēt var uz jebkuras platformas, jo klubiem ir crossplay. Lai pievienotos, spied uz zemāk redzamās pogas un pie Search Clubs rakstam “gmr“ un pievienojamies.
Ja ir vēlme dalīties pārdomās par aizvadīto posmu, izteikt viedokli un komentārus, tad droši daram to foruma tēmā vai Discord kanālā.
Tiekamies Spānijas asfalta līkumos!
Pievienojies GMR komūnai un Discord kanālam
Aicinu Tevi pievienoties Latvijas aktīvākajai un draudzīgākajai geimeru kopienai, kurā apspriežam visu saistīto ar videospēlēm un ne tikai!
Paldies visiem GMR atbalstītājiem! 🤜🤛
Ikviens atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā.
Arī Tu vari atbalstīt portālu, komūnu un tās izaugsmi! Atstāj vienreizēju Donation vai kļūsti par GMR Patronu pievienojoties Patreon atbalstītājiem!
Īpašs paldies visām Zelta patronām 🏆
Niigami, Pikachuchu, -RX-, esrolix, okie, Rouziys, Treiguts, Atels20, Act!ve