Rallija žurnāls - Spānija

Pirmais un vienīgais asfalta posms čempionātā ir klāt, kas prasīja no dalībniekiem vēl vairāk precizitātes un vēl mazāk piedeva kļūdas, jo Spānijā grāvji ir dziļi, ceļi šauri un metāla barjeras bīstamas. Tai pašā laikā nekas cits neatliek kā uzņemties maksimālu risku, lai varētu konkurēt ar citiem un uzstādīt labu laiku. Katra lieka gāzes pedāļa atlaišana atbalsojas laika ņemšanas punktos un tās ir zaudētas desmitdaļas, kas pamazām pārvēršas sekundēs.

Klubs ir paaudzies līdz 28 braucējiem no kuriem gan ne visi piedalās čempionātā, bet iespējams, ka plāno to darīt nākotnē. Šajā rallijā piedalījās 20 dalībnieki, bet līdz finišam tika tikai 10. Skarbi.

Prologs

Spānija mūs sagaidīja ar +30 grādiem ēnā un saulē sakarsušu asfaltu. Ieskatoties, laika prognozē bija skaidrs, ka šis būs sauss rallijs un par lietu dalībnieki varēs neuztraukties. Tomēr organizatori bija padomājuši, lai viss nebūtu tik vienkārši, jo rallijā bija iekļauti 3 posmi tumsā un pēc servisa parka nāca uzreiz divi garāki ātrumposmi, kuros svarīgs bija ne tikai ātrums, bet arī spēja stabili nobraukt līdz galam.

SS1

Pirmais dops uzreiz sākās ar karstām cīņām par vadību rallijā. Pieci piloti iebrauca 5 sekundēs, tādā veidā piesakoties cīņai par uzvaru rallijā. Nenoliegšu, ka man personīgi bija liels prieks pārspēt Ēriku un Gundaru, tādā veidā beidzot pierādot, ka varu līdzvērtīgi cīnīties arī par pirmo vietu. Man patika kā Peugeot uzvedās uz asfalta un atrastie regulējumi ļāva riskēt un braukt tā it kā šīs būu pēdējās sacensības manā dzīvē.

Diemžēl ne visiem gāja tik veiksmīgi. Paldies okie par pamācošo video.

SS2

Otrais dops bija ne mazāk karsts un Ēriks ar pārējo kompāniju mina man uz papēžiem. Par spīti spriedzei un karstajam laikam man izdevās arī šajā dopā tikt pie uzvaras, bet tikai ar nieka 0.4 sekunžu pārsvaru.

SS3

Trešais dops jau ieviesa korekcijas kopējā ieskaitē, jo visiem riepas jau bija padilušas un kļūdu iespējamība tikai pieauga. Arī es bez tām neiztiku un sapratu, ka temps ir nedaudz jāsamazina, jo nu jau svarīgāk bija noturēt pārsvaru nevis mēģināt to audzēt. Diemžēl, Ēriks pēc liktenīgas kļūdas pazaudēja 30 sekundes un atkrita uz sesto vietu, līdz ar to par manu tuvāko konkurentu kļuva Dzintars, kurš kopējā ieskaitē atradās tikai 4 sekundes aiz manis. Nevarēja izslēgt arī Muskuli un Gundaru kuri arī turpat vien netālu bija.

SS4

4.dopu ļoti iespaidīgi atklāja Act!ve, kurš jau otrajā līkumā, aizķerot iekšmalā akmeņus, uzmeta skaistu kūleni. Zemāk vari noskatīties kā viņam gāja visā rallijā, bet, ja gribas redzēt tikai kūleni tad skaties no 34:10 :)

Man 4.dops padevās veiksmīgs un tuvākais konkurents zaudēja man 7 sekundes, kas ļāva man palielināt pārsvaru līdz 17 sekundēm. Patīkami, bet, diemžēl, šis atslābums stipri iesita pa aknām nākamajā dopā.

SS5

Tāpat kā Jaunzēlandē arī Spānijā manu veiksmīgi iesākto ralliju izjauca 5.dops. Viena neliela kļūda, vēl viena un vēl viena. Rezultātā zaudētas 25 sekundes Muskulim, kas ļauj viņam pārņemt rallija vadību ar 7 sekunžu pārsvaru. Savukārt, man atliek finišā sulīgi lamāties un dusmās dauzīt Peugeot paneli. Go Pro tika izlidināts ārā pa logu, līdz ar to atkal nebūs video reportāžas no manas puses.

Lai gan man būtu grēks sūdzēties, jo Pikachuu (Raiisps) esot 6 reizes no klints nokritis. Skatītāji baumoja, ka viņa spilgti dzeltenais Golf esot biežāk redzēts pļavā vai uzsēdies uz akmeņiem nevis uz asfalta. Beigu beigās līdz finišam viņam izdevās nokļūt, tomēr noteikt kas tas ir par auto jau vairs nebija iespējams.

Vēl viens neveiksminieks bija arī Gundars, kura uzstādītais laiks netika ieskaitīts dēļ nestrādājoša GPS čipa, līdz ar to viņam uzrēķināja milzīgu soda laiku, kas laupīja jebkuras cerības uz labu rezultātu.

SS6

Darīju ko varēju pēdējā dopā, bet nepietika. Muskulis nobrauca bez rupjām kļūdām un, lai arī atguvu trīs ar pusi sekundes, tomēr nācās piekāpties. Četros no sešiem dopiem uzvarēju, bet liktenīgajā piektajā dopā zaudēju pārāk daudz laika un nācās samierināties ar otro vietu.

Epilogs

Īpaša pateicība NiigamiLV par savu “labāko“ momentu iemūžināšanu un dalīšanos ar pārējiem. Perfekta mūzikas izvēle un godam nopelnīta virtuālo skatītāju simpātija.

Kopvērtējums

Muskulim pelnīta uzvara rallijā, kurā parādīja apskaužamu stabilitāti. Brauca bez lielām kļūdām, riskēja, kur tas bija vajadzīgs un bija prātīgāks pareizajās vietās. Apsveikts!

Kopvērtējumā es un Muskulis dalam pirmo vietu ar vienādu punktu skaitu. Turpat netālu ir Gundars un arī NiigamiLV seko viņam pa pēdām. Intriga nekur nav pazudusi un karstākās cīņas vēl tikai priekšā.

Pievienojies !!!

Ja arī Tev ir radusies vēlme pievienoties GMR Foruma Rallija čempionātam, tad Tev būs vajadzīga Dirt Rally 2.0 spēle un būs jāpievienojas mūsu klubam.

Spēlēt var uz jebkuras platformas, jo klubiem ir crossplay. Lai pievienotos, spied uz zemāk redzamās pogas, reģistrējies ar epastu vai ar kādu no platformām (PSN, Xbox, Steam), tad dodies uz sadaļu Search Clubs, raksti “gmr“ un pievienojies.

Ja ir vēlme dalīties pārdomās par aizvadīto posmu, izteikt viedokli un komentārus, tad droši daram to foruma tēmā vai Discord kanālā.

Tiekamies Argentīnas klinšu ieskautajos serpentīnos!


Pievienojies GMR komūnai un Discord kanālam

Aicinu Tevi pievienoties Latvijas aktīvākajai un draudzīgākajai geimeru kopienai, kurā apspriežam visu saistīto ar videospēlēm un ne tikai!

Reģistrēties GMR forumā


Paldies visiem GMR atbalstītājiem! 🤜🤛

Ikviens atbalstītājs parāda, ka ir vērts ieguldīt enerģiju un laiku, lai radītu kvalitatīvu gaming saturu latviešu valodā.

Arī Tu vari atbalstīt portālu, komūnu un tās izaugsmi! Atstāj vienreizēju Donation vai kļūsti par GMR Patronu pievienojoties Patreon atbalstītājiem!

Īpašs paldies visām Zelta patronām 🏆

Niigami, Pikachuchu, -RX-, esrolix, okie, Rouziys, Treiguts, Atels20, Act!ve

Previous
Previous

Rallija žurnāls - Argentīna

Next
Next

Rallija žurnāls - Jaunzēlande